Woord van de Gouverneur

Woord van de Gouverneur

Beste Fifty-One vrienden,

De maand maart is aangebroken. De winter is stilaan voorbij en we gaan de lente in.

Reden te meer om weer volle bak energie te krijgen voor alles wat er nog komt en om te herbronnen voor elkaar en voor de club.

Onze jaarlijkse Algemene Vergadering komt eraan. Ik wil dan ook een warme oproep doen om talrijk aanwezig te zijn op de vergadering en om te ervaren dat we goed bezig zijn met onze beweging.

Mijn team en ik zullen er weer een transparante en warme vergadering van maken en we hopen u te mogen verwelkomen te Lommel. De verplaatsing maken zal meer dan gewaardeerd worden vanuit het districtsbestuur.

DE GROOTE HOEF – HOEVERDIJK 11- 3920 LOMMEL
25/03/2024

Ik kijk er alvast naar uit om jullie te mogen terugzien en ontmoeten.

Voor de nieuwe leden onder ons: van harte welkom!

We staan niet stil als districtsbestuur en we willen dit doorgeven aan elke club. De motivatie is groot en met verenigde krachten kunnen we dingen realiseren die we voorheen onmogelijk dachten te verwezenlijken.

Zoals jullie al weten is mijn stokpaardje transparantie en verbondenheid met elke club. Connectie onderling met de leden, connectie met andere clubs, connectie met het districtsbestuur vind ik zeer belangrijk en daar wil ik voor de volle 100% op inzetten.

Dat kan ik natuurlijk niet alleen en daarom wil ik jullie oproepen om deze visie mee vorm te geven.

Neem contact op met andere clubs. Bezoek andere clubs. Verzet eventueel zelfs jullie vergadering zodat jullie samen kunnen vergaderen. Dit zijn allemaal punten waar ik graag de nadruk op wil leggen.

Verenigen is een verrijking op alle vlak.

Proberen en volhouden denk ik dan…

We hebben dit jaar een schrikkeljaar, dus een extra dag in het jaar.

Gebruik deze extra dag om jezelf te pushen iets te ondernemen wat je wellicht altijd uitgesteld hebt. Contacteer een uit het oog verloren vriend. En laat hem of haar weten dat uit het oog NIET uit het hart is en probeer de band terug aan te halen.

Contacteer eventuele ex Fifty-Oners en laat weten dat het goed gaat met de Fifty-One club en met jezelf.

Profileer je als trotse Fifty-Oner en draag het uit met gans je hart.

Tot op de Algemene Vergadering!

Bedankt,

Uw Gouverneur,
Kerckaert Tom

QUOTE VAN DE MAAND:
“A goal is a dream with a deadline.”