Woord van de Gouverneur

Woord van de Gouverneur

Beste Fifty-One vrienden,

Het gaat goed met onze FIFTY-ONE!!!

Ik ben blij jullie te mogen vertellen dat er nieuwe clubs in oprichting zijn zowel bij de dames als bij de heren. Wat ben ik trots op mijn districtsbestuur dat gedreven blijft. Samen met jullie allemaal blijven we er een succes van maken.

Graag wil ik de Limburgse clubs bedanken voor de leuke en warme ontvangst op hun jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Een organisatie dit jaar van Fifty-One Club Hasseletum. Wat een gedrevenheid en warmte heb ik aangevoeld aldaar. Warm was het zeker want ik stond te speechen naast een welbrandende houtkachel. Dus letterlijk en figuurlijk de warmte voelend van iedereen aanwezig. Ik wil zeker eens per info meegeven dat de provincie Limburg een zeer hoge concentratie heeft aan Fifty-One leden in 1 provincie. Er zijn 4 Fifty-One damesclubs: FOC amAtae Tongeren, FOC Puur, FOC Voluntaria en FOC Maasmuze. Sinds lang is er ook een oprichting van een herenclub en dit in het mooie Hasselt. Wat het de 3de Fifty-One club maakt in de mooie provinciehoofdstad.

En onze nieuw verkozen Gouverneur-Generaal van Fifty-One International is Past Gouverneur D102, Leo Janssen en lid van FOC ’t Zand. Dus reden te meer om de leden van onze Limburgse clubs even in de bloemetjes te zetten. Proficiat !!!

Als Gouverneur ben ik trots dat elke club zijn verantwoordelijkheid neemt en ieder project tot een fantastisch resultaat herleidt. Wat ik alleen maar kan toejuichen.

Ik draag jullie allemaal warm in het hart en koester elk moment van samenzijn.

Graag zou ik als laatste nog willen meegeven dat de lidgelden voor het district zullen verstuurd worden deze maand en dring ik er vriendelijk op aan deze zo snel mogelijk te willen betalen.

Dit om stemgerechtigd te kunnen zijn om de Algemene Vergadering van ons District 102.

Per info en niet onbelangrijk: nieuwe leden (gepubliceerd in FOI bulletin Januari 2024 ) zijn vrijgesteld van betaling lidgeld 2024.

Bedankt,

Uw Gouverneur,
Kerckaert Tom

QUOTE VAN DE MAAND:
Als de muizen samenwerken, verplaatsen ze de olifant.