Woord van de Gouverneur

Woord van de Gouverneur

Beste vrienden Fifty-Oners,

De decembermaand is aangebroken.

De koude is in het land gearriveerd, zo ook de kortere dagen en de langere nachten.

Laat mij toe u te informeren aangaande het heengaan van ons gerespecteerd lid Titte Marschang.

De gezondheid heeft hem parten gespeeld en hij heeft de leeftijd van 71 jaar gehaald.

Veel te vroeg heen gegaan me dunkt.

Titte is de gewezen Gouverneur van ons District 102 en als vereniging zullen we hem missen.

Het mag gezegd worden dat Titte een steunpilaar is geweest binnen ons district en niets hem te veel was om de handen uit de mouwen te steken met zowel raad als daad. Ik zal hem missen en wellicht nog vele anderen.

Titte,
Blij jou als vriend te hebben mogen kennen.

Sterkte aan iedereen in deze moeilijke tijd en koester alvast de mooie herinneringen.

Maar we moeten verder en zo zou Titte het ook gewild hebben.

Allerhande activiteiten zijn geweest en zullen nog komen.

Van feestvergaderingen met alle nummers tot de Chartervergadering van de damesclub “VOLUNTARIA”. Proficiat !!

De eerste officiële vergadering van de dames van Fifty-One Club ’t Zwin, is intussen ook een feit.
Ook hier een dikke proficiat aan de dames.

Ook mijn Fifty-One Club Oostende smelt samen met de Fifty-One Club Lange Nelle.

Een unicum en voorbeeld voor velen. Wat ben ik trots dat dit kan en mag gebeuren in mijn ambtstermijn als Gouverneur van ons District 102.

Het is geven en nemen en proberen een consensus te bekomen bij elkaar, wat perfect gelukt is.

Met het resultaat dat we vanaf 1/1/24 een gezamenlijk aantal leden hebben van 34 in 1 club.

Mijn gouverneurschap gaat volgend jaar zijn 2de jaar in.

Ik ben zeer trots op alle prestaties die we hebben kunnen bereiken als bestuur in 2023 en ik weet dat het blijven bouwen is aan de weg tot succes.

Het eerste jaar is een leerrijk jaar geweest voor mij en ik wil dan ook van de gelegenheid gebruik maken om mijn oprechte dank te betuigen aan mijn districtsteam. Voor het vertrouwen, de tijd en het engagement die we samen aan de dag brengen teneinde een superteam te vormen.

Ik kan mij geen beter team wensen en hoop dat dit alvast reflecteert op de werking van ons district en dat dit ook opgemerkt wordt op clubniveau. We zijn allemaal gedreven en dragen onze Fifty-One warm in het hart.

We zijn er voor jullie en staan paraat bij elke vraag of opmerking en zullen dit ter harte nemen.

Weet ook dat onze Past Gouverneur D102 Leo Janssen de functie van Gouverneur-Generaal van FOI opneemt vanaf 2024.

Een dikke proficiat aan Leo van het ganse districtsteam. Ik kijk alvast uit naar een vlekkeloze samenwerking tussen alle districten binnen Fifty-One International.

Dan rest er mij enkel u nog prettige feesten toe te wensen en een spetterend 2024.

Wij gaan alvast op hetzelfde elan verder volgend jaar.

Maar alleen SAMEN kunnen we dit bereiken.

Uw Gouverneur D102
Tom Kerckaert

QUOTE VAN DE MAAND:
“As jy vinnig wil gaan, gaan alleen. As jy ver wil gaan, gaan saam.”