Woord van de Gouverneur D102L

Woord van de Gouverneur D102L

Beste dames, vriendinnen, fiere Fifty Oners,

Kunnen jullie ook zo genieten van de seizoenswisseling? Van de vallende blaadjes, de vele mooie kleurschakeringen in de nu toch soms wel donkere, bewolkte lucht? Ik in ieder geval wel.

We kleden onze woning met leuke dingen aan en kopen kaarsjes die we straks laten branden om de huiselijke gezelligheid nog een beetje te onderlijnen. November is ook de maand waarin we onze dierbare overledenen extra herdenken. De woorden van troost vinden is niet altijd makkelijk en een tongfu is dan ook niet uitgesloten. Een tongfu noem ik het moment wanneer mijn tong in de knoop gaat en ik geen woorden meer vind. Is dat jullie ook bekend?

Maar laat november ook de maand zijn waarop wij Ladies Fifty Oners vooruitblikken op de mooie samenkomsten die we voor het nakende jaareinde nog kunnen hebben met vooral VOLUNTARIA en hun Charter op 25/11 aanstaande. Wees van de partij, want het belooft een schitterend feest te worden!
Wat ook een geslaagde eerste officiële Statutaire vergadering kan genoegd worden, was deze van MaasMuze op 14 oktober ll.

Schitterend dames wat jullie presteren, en een dikke duim voor jullie allemaal.

En denk eraan dames : zoals een zonnestraal een bloem doet opengaan kan een vriendelijk woord een gezicht doen stralen.

Annie CHAMON
Gouverneur D 102 L