Woord van de Gouverneur

Woord van de Gouverneur

Beste vrienden, Fifty-Oners

November is aangebroken.

Traditioneel de maand van de herdenking.

Laat ons stilstaan bij elk lid die ons ontvallen is, alsook de leden die qua gezondheid niet meer actief kunnen deelnemen aan en binnen onze beweging.

Koester de herinnering en steun elkaar waar nodig.

Niet tegenstaande moeten we ook vooruit kijken en alle registers blijven opentrekken.

Het gaat goed met onze beweging. Het districtsbestuur heeft de handen vol met de betrokkenheid te ervaren van elke Fifty-One club die een evenement of actie onderneemt.

Het siert elk van jullie hoe je geëngageerd te werk gaat binnen uw club.

De resultaten mogen er zijn.

Probeer elkaar te blijven motiveren en elkaar erop te wijzen welke resultaten er al geboekt zijn in het verleden. En welke voldoening het heeft.

Ons ledenaantal gaat langzaam terug omhoog wat ik alleen maar kan toejuichen.

Ik zie clubs samensmelten en ik zie clubs ontstaan binnen onze beweging.

Allemaal positief nieuws vind ik zelf.

Maar 1 ding wil ik graag meegeven, vergeet niet te investeren in uzelf als club en individueel.

We zijn in de Fifty-One omdat we er willen zijn en niet omdat we er moeten zijn.

Neem dit mee naar leden die zich iets minder engageren door professioneel actief te zijn en dit al dan niet te combineren met een jong gezin. Heb begrip voor elkaar en sta open voor dialoog.

Er mag en kan geen kans zijn demotivering te laten ontstaan hierdoor.

Iedereen doet wat hij kan en stelt zijn prioriteiten. Daarvoor moeten we respect en begrip tonen.

Als Gouverneur van ons district ben ik trots.

Trots en blij dat we de goede kant uitgaan.

We herontdekken onszelf en dit komt de toekomst van onze beweging ten goede.

Bedankt !!!

Uw gouverneur D102

Tom Kerckaert

QUOTE VAN DE MAAND:
Wie wil, zoekt mogelijkheden; wie niet wil, zoekt een reden.