![Fifty-One Clubs](https://www.fiftyoneclubs.be/wp-content/uploads/2022/12/logo-fifty-one-clubs222.png)
![Woord van de Gouverneur](https://www.fiftyoneclubs.be/wp-content/uploads/2023/01/2023-01-12-09_33_26-Footer-digitale-nieuwsbrief-FO-Banner-96x24in.png)
Woord van de Gouverneur
Beste vrienden, Fifty-Oners
De herfst is aangebroken. Traditioneel betekent dit het vallen van de bladeren en het creëren van kleuren die we niet zien in andere seizoenen. Dit om zich klaar te maken voor de winter en om de reserves op te slaan om deze door te komen.
We gaan inmiddels goed vooruit met onze Fifty-One beweging.
Nieuwe leden komen erbij en anderen vallen helaas weg. Positiviteit moet er zijn en zal er altijd blijven als het van mij afhangt.
De 1000ste statutaire vergadering voor de Fifty-One Club Waregem wordt een feit.
Als gouverneur kan ik dit alleen toejuichen en de club alvast proficiat wensen. Ledenwerving blijft een aandachtspunt voor elke club. Ik wil elke club motiveren en bijstaan waar nodig.
De podcast is beschikbaar voor iedereen. Alsook onze website www.fiftyoneclubs.be. Neem de tijd deze beide eens te bekijken en je zal niet teleurgesteld zijn. Potentiële leden aantrekken begint in de clubs en daarvoor wil ik jullie enkele ideeën meegeven.
Online aanwezigheid vergroten
Ik zou willen oproepen aan elke club een Facebookpagina te maken. Met deze kunnen de leden onderling en met toekomstige leden communiceren. Zichtbaarheid vergroten is cruciaal. Eigen evenementen promoten online moet je doen.
Openbare evenementen organiseren
Organiseer openbare evenementen en open vergaderingen om zo de deur open te zetten voor eventuele toekomstige leden. Dit kan zowel online als offline.
Persoonlijke uitnodigingen
Moedig bestaande leden aan om vrienden, familie of collega’s persoonlijk uit te nodigen om lid te worden of alvast te starten met een Statutaire vergadering bij te wonen. Persoonlijk vragen heeft vaak een sterke invloed.
Samenwerken met andere organisaties
Werk samen met andere lokale organisaties, scholen en bedrijven. Niets verkeerd om je wagentje aan te pikken bij een andere organisatie om samen sterker te zijn en zo een beter resultaat neer te zetten.
Lidmaatschapsvoordelen benadrukken
Leg duidelijk uit aan iedereen die interesse toont wat de voordelen zijn van een lidmaatschap bij uw club zoals de persoonlijke ontwikkeling, netwerkmogelijkheden en vooral de kans om een verschil te maken in de gemeenschap.
Niet tegenstaande gaat het goed met onze beweging en wil ik iedereen danken voor zijn inzet, opoffering en liefde voor de Fifty-One Clubs.
Als gouverneur en samen met mijn districtsbestuur zijn we trots jullie als leden te mogen hebben.
Doe zo verder.
Uw gouverneur D102
Tom
QUOTE VAN DE MAAND:
Doen wat je doet als het jou blij maakt. Dan is het goed.
Menu
okt. 05, 2023
Bulletin Oktober 2023
okt. 05, 2023
Woord van de Gouverneur
okt. 05, 2023
Woord van de Gouverneur D102L
okt. 05, 2023
Fifty-One Club Knokke-Heist
okt. 05, 2023
Fifty-One Club ‘t Zwin i.o.
okt. 05, 2023