Woord van de Gouverneur

Woord van de Gouverneur

Beste vrienden, Fifty-Oners,

De maand april is aangebroken.

De algemene vergadering is rimpelloos verlopen en het winteruur is terug zomeruur.

Allemaal positieve vibes die ons alleen maar kracht kunnen geven.

Ik wil even de tijd nemen jullie elk apart te bedanken voor jullie inzet binnen uw club en de impact die jullie maken voor de goede doelen die jullie steunen.

Als leden van Fifty-One Clubs hebben jullie al laten zien dat jullie je inzetten om een ​​positief verschil te maken in de wereld. Je hebt je tijd, energie en middelen besteed aan het dienen van anderen, en dat is iets om trots op te zijn.

Maar ik wil je aanmoedigen om nog verder te gaan. Ik wil je uitdagen om buiten je comfortzones te treden en andere clubs te bezoeken en zo de handen in elkaar te slaan om nog betere resultaten te bereiken.

Niet zozeer voor het financiële aspect maar voor de contacten onderling waar zeker nieuwe vriendschappen uit zullen ontstaan.

Ook onderling is het belangrijk dat we elkaar zoveel mogelijk steunen.

Gewoon een luisterend oor bieden aan iemand in nood, er is altijd iets dat je kunt doen om een ​​verschil te maken.

Onthoud dat de impact van uw clubwerking veel verder reikt dan de personen die u rechtstreeks bedient. Uw acties inspireren anderen om mee te doen en ze dragen bij aan het voortbestaan van de Fifty-One Clubs.

Dus ik dring er bij u op aan om gemotiveerd en toegewijd te blijven aan uw club, zelfs bij obstakels en uitdagingen. Uw inspanningen zijn misschien niet altijd gemakkelijk, maar ze zijn belangrijk en zinvol. Uw club heeft de kracht om levens te veranderen, en dat is iets heel bijzonders.

Nogmaals grote dank voor je toewijding aan de Fifty-One Clubs en ga zo door.

Dit gezegd zijnde vraag ik jullie de gouverneursbezoeken in te plannen alsook onze website te bezoeken www.fiftyoneclubs.be.

De podcast te beluisteren en te delen onderling, ook met potentiële toekomstige leden.

Gebruik deze kanalen.

Ze kunnen en zullen een boost geven aan uw clubwerking.

Kerckaert Tom

Gouverneur D102

Citaat:  

Samen eten is olie voor de vriendschap.